6.3 - Komnaty i wyzwania
6.3.2 - Progi i komnaty
Aby wygrać w trybie wspinaczki na Olimp, musisz przekroczyć określoną liczbę progów (3), a następnie pokonać bossa.
Każdy poziom składa się z określonej liczby komnat (do 7).
Rozgrywkę rozpoczynasz w pierwszej komnacie progu 1.
Z każdą komnatą jest powiązane wyzwanie o różnym poziomie trudności.
- Łatwy: do ukończenia wymaga jednej losowej umiejętności
- Średni: do ukończenia wymaga dwóch losowych umiejętności
- Trudny: do ukończenia wymaga trzech losowych umiejętności
Im trudniejsze wyzwanie, tym większy bonus.
6.3.3 - Stawienie czoła wyzwaniu
Aby stawić czoła wyzwaniu, musisz zebrać wymagane umiejętności, korzystając z boskich kart lub dopalaczy.
Możesz wybrać określoną liczbą boskich kart (do 3) i tyle dopalaczy, ile zechcesz.
Wartość procentowa wskazuje szansę na sukces w przypadku użycia wybranych kart.
Aby stawić czoła wyzwaniu, nie musisz osiągać 100%, jednak im wartość ta będzie mniejsza, tym bardziej prawdopodobna będzie porażka.
6.3.4 - Energia boskich kart
Podczas wspinaczki na Olimp każda boska karta ma wskaźnik energii.
Po użyciu karty podczas wyzwania traci ona 1 pkt energii.
W ramach wyzwania nie można używać kart, którym skończyła się energia.
Karta może odzyskać energię dzięki premii na koniec wyzwania.