Poradnik hodowcy

6.3 - Komnaty i wyzwania

6.3.2 - Progi i komnaty

Aby wygrać w trybie wspinaczki na Olimp, musisz przekroczyć określoną liczbę progów (3), a następnie pokonać bossa.

Każdy poziom składa się z określonej liczby komnat (do 7).

Rozgrywkę rozpoczynasz w pierwszej komnacie progu 1.

Z każdą komnatą jest powiązane wyzwanie o różnym poziomie trudności.

  • difficulty1Łatwy: do ukończenia wymaga jednej losowej umiejętności
  • difficulty2Średni: do ukończenia wymaga dwóch losowych umiejętności
  • difficulty3Trudny: do ukończenia wymaga trzech losowych umiejętności

Im trudniejsze wyzwanie, tym większy bonus.

6.3.3 - Stawienie czoła wyzwaniu

Aby stawić czoła wyzwaniu, musisz zebrać wymagane umiejętności, korzystając z boskich kart lub dopalaczy.

Możesz wybrać określoną liczbą boskich kart (do 3) i tyle dopalaczy, ile zechcesz.

Wartość procentowa wskazuje szansę na sukces w przypadku użycia wybranych kart.

Aby stawić czoła wyzwaniu, nie musisz osiągać 100%, jednak im wartość ta będzie mniejsza, tym bardziej prawdopodobna będzie porażka.

6.3.4 - Energia boskich kart

Podczas wspinaczki na Olimp każda boska karta ma wskaźnik energii.

Po użyciu karty podczas wyzwania traci ona 1 pkt energii.

W ramach wyzwania nie można używać kart, którym skończyła się energia.

Karta może odzyskać energię dzięki premii na koniec wyzwania.